Vegánsky kolagén: Čo treba vedieť

Obsah:

  • Môže byť kolagén vegánsky?
  • Podpora kolagénu na rastlinnej báze
  • Ako si vybrať vegánsky kolagén

Kolagén je bielkovina, ktorú si vaše telo vytvára prirodzene. Nachádza sa v mnohých častiach tela vrátane vlasov, kože, nechtov, kostí, chrupaviek, šliach, väzov, ciev a čriev. Vďaka nemu je vaša pokožka pružnejšia a kosti pevnejšie.

S pribúdajúcim vekom vaše telo prirodzene spomaľuje tvorbu kolagénu. Keď sa to stane, môžete začať pozorovať, že vaša pokožka je ochabnutá a vráskavá. Aby sa tomu niektorí ľudia snažili zabrániť, užívajú kolagénové doplnky. Predáva sa v mnohých formách vrátane práškov, tabliet, krémov a injekcií.

Kolagénové doplnky sa zvyčajne vyrábajú zo živočíšnych produktov, ako je vývar z kostí s použitím ošípaných, hovädzieho mäsa a rýb. Keďže však čoraz viac ľudí obmedzuje alebo vylučuje živočíšne produkty, populárnym sa stal vegánsky kolagén. O vegánskom kolagéne a jeho výhodách alebo rizikách však nie je veľa výskumov.

Môže byť kolagén vegánsky?

Byť vegánom znamená, že nejete nič, čo pochádza zo zvierat, vrátane mäsa, rýb, hydiny, vajec, mliečnych výrobkov a dokonca aj medu. Byť vegetariánom je menej prísny prístup. A iní ľudia kladú dôraz na potraviny rastlinného pôvodu bez toho, aby sa nevyhnutne stali vegánmi alebo vegetariánmi.

Niektorí vedci tvrdia, že sú schopní geneticky modifikovať veci, ako sú kvasinky a baktérie, aby vytvorili "vegánsky" kolagén bez živočíšnych zložiek. Iní pracujú na spôsoboch jeho bioinžinierskeho spracovania. Je však potrebný ďalší výskum o tom, či prináša rovnaký typ výsledkov ako kolagénové výrobky na živočíšnej báze.

Podpora kolagénu na rastlinnej báze

Keď vaše telo vytvára kolagén, potrebuje živiny, ktoré mu v tomto procese pomáhajú. Odborníci vo všeobecnosti odporúčajú uprednostňovať živiny z potravín pred výživovými doplnkami.

Ak ste vegán, existujú veci, ktoré môžete jesť, aby ste podporili schopnosť vášho tela prirodzene produkovať viac kolagénu. Vaše telo potrebuje na podporu produkcie aj potraviny s vysokým obsahom živín, ako je vitamín C, zinok a meď.

Medzi rastlinné potraviny, ktoré vám s tým môžu pomôcť, patria napr:

  • Fazuľa
  • Pomaranče
  • Červená a zelená paprika
  • Paradajky
  • brokolica
  • Celozrnné obilniny ako ryža, kukurica a pšenica
  • orechy

Odborníci na výživu odporúčajú prijať päť až deväť porcií ovocia a zeleniny, aby ste uspokojili potreby svojho tela.

Zvyknite si tiež každý deň používať opaľovací krém. To môže zabrániť ultrafialovým lúčom zo slnka, aby rozkladali kolagén v pokožke. Používajte "širokospektrálny" opaľovací krém s ochranným faktorom SPF 30, ktorý má v zložení uvedený oxid zinočnatý alebo oxid titaničitý. Pomáha tiež udržiavať hydratáciu, aby vaša pokožka vyzerala čo najzdravšie.

Ako si vybrať vegánsky kolagén

Ak uvažujete o kúpe vegánskeho kolagénu v miestnej drogérii alebo online, uistite sa, že:

  • Preskúmajte webovú stránku spoločnosti.
  • Vyhľadajte si účinné látky, ktoré používajú.
  • Buďte skeptickí voči všetkým tvrdeniam, ktoré môžu znieť príliš dobre na to, aby boli pravdivé.
  • Neužívajte väčšie množstvo, ako je odporúčané.

vegansky kolagen

Activegen Collagen - kolagénové peptidy v novej definícii, nie je vegánsky ale má výborne zloženie a výborne chutí.

Jednoducho pridajte náš kolagénový prášok Activegen Collagen do vody, akéhokoľvek ochuteného nápoja alebo jedla a začnite vyzerať a cítiť sa mladšie vďaka jeho účinkom na zvrátenie starnutia! Každé vrecúško Activegen Collagen je obohatené o hydrolyzovaný kolagén a vitamín C

Vitamín C, kľúčová zložka pre syntézu kolagénu v tele, robí náš Activegen Collagen ešte účinnejším. Kožné fibroblasty závisia od vitamínu C pri syntéze kolagénu a tiež pri regulácii rovnováhy kolagénu a elastínu.

Komu to pomôže?

  • Ľudia s problémami pohybového aparátu
  • Ľudia s kožnými problémami
  • Športovci

 S čím pomáha?

  • Výživa kostí, chrupaviek, šliach a väzov
  • Hojenie a posilňovanie svalov
  • Regenerácia a výživa pokožky, nechtov a vlasov
  • Účinná prevencia starnutia pokožky

 

Späť do obchodu